Geoblog.pl    ZanetkaGrzes    Podróże    AZJA POŁUDNIOWO-WSCHODNIA    Koh Tao

Koh Tao

Tajlandia, Koh Tao

PIEKNIE!!!!!!!!!!!!!!!!! :) Na Koh Tao spedzilismy piekny czas:) Jest to malenka wyspa, 21km w obwodzie, 2km szerokosci. Jest bardzo spokojna i to bylo najpiekniejsze! Nikt nigdzie sie nie spieszy, muzyczka sobie leci z restauracji na plazy, gdzie zamiast krzesel sa poslania do lezenia(!!!) - cudowny wynalazek, zwlaszcza dla mnie, tylko laptopa mi jeszcze brakowalo, ale to juz bylaby przesada, haha:) Plaza piekna z miekkim piaskiem, fal prawie w ogole - morze koloru lazurowego, palmy szumia, swierszcze spiewaja.. juz sie powoli przyzwyczajam do tych wielkich stworzen:)
Codziennie wybieralismy sobie inna zatoczke i przemierzalismy wyspe piechota. Mimo ze bylo to zaledwie maximum 2 km dziennie w 1 strone - bylo baaardzo meczace, ze wzgledu na upal. Ale zawsze sie oplacalo! Pierwszego razu bylismy na wschodzie wyspy - tam byly najpiekniejsze miejsca do snorkellowania - pierwszy raz w zyciu widzialam takie piekne rzeczy pod woda - w ogole nie zniszczone! Cudowny, inny swiat - a kolorowe rybki plywaly z nami juz nawet w plytkiej wodzie:) Raz karmilismy je mango i bardzo im smakowalo. Ciekawe czy kiedykolwiek wczesniej mialy mozliwosc sprobowania tego owocu..?:):)Pierwszy raz w zyciu widzialam tez koralowce! A w ostatni dzien poszlismy na polnoc wyspy po tym jak kupilam sobie w miare dobra(nieprzemakajaca) maske:) i dzieki niej mam teraz kuracje antybiotykowa bo mam zapalenie uszy! Maska jest tak dobra ze nauczylam sie z nia schodzic gleboko pod wode, co nistety nie skonczylo sie dobrze, ale juz mi przechodzi i przestaje bolec. Podobno to normalne przy glebszym nurkowaniu. Niech sie Mama nie martwi i pewnie zastanawia sie czy antybiotyki byly konieczne ale tak> Chinka tak twierdzila w aptece ze jak 3 dni mi juz nie przechodzi to musze zaczac. No i teraz przechodzi:)
Dodam jeszcze tylko ze w restauracjach prz plazy co wieczor sa wyswietlane filmy i ogladalismy znowu "The Beach", haha, to juz przesada, zaraz sie okarze ze jeszcze na Phi Phi(tam gdzie go krecili) tez go zobaczymy:) Jest tu dosc popularny:)
To tyle o Koh Tao. Jeszcze tylko dodam ze jest to idealne miejsce na miesiac miodowy! To informacja szczegolnie na Basi i Antka:):):)